Dagen idag...



Idag ska vi göra premiär på babysimmet på simhallen. Det ska bli spännande och se om hon gillar det. Isåfall ska jag köpa två klippkort tror jag. Ett för simmning och ett för babysimmet. Och om hon gillar att simma så sks jag beställa en vattensjal, det verkar vara en helt oumbärlig pryl när man ska bada med bebis. Så här der de ut.

I onsdags var jag och simmade. det gick rätt bra, simmade 1000 m på 40 minuter, så det finns ju utrymme för en smula förbättring, men det var iallafall väldigt skön och allra skönast var det att sitta i bastun efteråt. :D Men det var lite konstigt att vara ifrån Alva så länge, det var ju första gången jag var borta två timmar! :) Det var liksom något som saknades...:D Ska försöka fortsätta att simma på onsdagskvällarna, så att jag får lite egentid.

Nu sover lillskruttet här framför mig på ammningskudden, så jag ska försöka lägga ner henne och packa ihop lite inför helgens stora äventyr. Jag och Alva ska åka tåg med Martina ner till Kristianstad och hälsa på Pernilla. Det ska bli såååå roligt!

Återkommer med rapport om babysimmet senare..

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback