Vill du ha något?

image138

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF (pay it forward) exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Alltså, de tre första som lämnar en kommentar om att de vill ha en hemgjord överraskning kommer inom 356 dagar att få ett paket nerdimpande i brevlådan. Det enda kravet för att vara med är att du själv har en blogg och för det här vidare på den.

Hittade detta på
Tilde textil som skapar en massa fina saker, gå dit och titta!

Lycka till med att bli en av de tre! (kanske inte allt för svårt då jag inte har så många läsare..:p)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Lina!

Roligt att se så många fina bilder på Alva. Hjälp, vad hon växer! Tack för det fina tackkortet också! Det hänger på kylskåpet, så Alva skrattar mot mig varje dag. Har ni hunnit hälsa på Axel ännu?

Det var en rolig grej det här med hemgjord överraskning :-) Jag lägger genast ut det på Lisens och min nya blogg: www.ragnardesign.vox.com Kolla in den!

Hoppas vi ses snart! Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback