Så har man fyllt år...:)



I lördags fyllde jag hela 27 år! Det var trevligt, inte just att bli äldre, men att ha kalas och få träffa mina trevliga släktingar. Tyvärr var det ett par som inte kunde komma, sjuklingar, men de som jag har hört av har blivit bätttre nu. Hela kalaset var toppen och jag fick så bra presenter. Bland annat en mängd pressarfötter till min symaskin, så nu kan jag sy massa roliga saker. Det var roligt att få baka till kalaset också, sju sorters kakor, tårta och wienernougat. Det blev naturligtvis en hel massa kakor över, så nu äter vi kakor dagarna i ända..:D

Av Tony och Alva fick jag ett självlysande tangentbord och sträng och stämmare till fiolen, så nu kan jag börja spela igen!

På det hela taget var det en av de bästa födelsedagar jag haft!




Kommentarer
Postat av: Botilda

Grattis i efterskott! Härligt med glada födelsedagar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback