Mamma, menar du att man kan äta den här?


I så fall vill jag ta ett bett nuuu!!
Kan meddela att det var en mycket god pomelo, men den tog en kvart att skala...:) Tyvärr fick hon inte smaka, men när hon blir större så..


I måndags var vi i Åseda och hälsade på Martina och Axel. Han är ju den sötaste pyttebebisen, så liten och luktade riktigt bebis. Min bebis är ju så stor nu, även om hon luktar gott så luktar hon inte bebis längre..:) Vi hade jättetrevligt och fick god paj och goda bullar. En liten tur till Pärldesign hann vi också med när bebisarna sov, men jag lyckades begränsa mig till bara tre påsar, duktigt! :D Vi kommer snart igen och hälsar på, och så får ni komma hit och fika(frysen är ju full sedan kalaset!).


I Onsdags var vi i Alvesta och hälsade på mormor! Det var lika roligt som det brukar och när mormor matar så får man kladda precis hur man vill!

 
När man är så stor att man kan sitta i snurrfåtöljen så borde man väl kunna få dricka te ur en jättemugg?


En dag förra veckan så hade hon helt plötsligt somnat i sin stol, det är första gången hon har somnat helt själv utan att man dragit vagnen eller åkt bil. Tyvärr så var vi tvugna att åka iväg, men det gick att klä på henne utan att hon vaknade.


En bild från i morse, idel solsken när man har sovit först ända till kvart i sex och sedan fortsatt sova till nio!! Skönt för mamma med! :)


Kommentarer
Postat av: Martina och Axel

Haha, vilken skön tjej du är Alva! Tack för besöket häromdagen, hoppas vi ses snart igen!

2007-11-23 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback