Superfin spjälsäng..



Nu har vi fått hem(det var visst ett tag sedan) och skruvat ihop bebisens säng. Den är jättefin och vi är båda mycket nöjda med den. Tyvärr passade inte IKEA:s underlakan i den, så vi får hitta några andra istället, men bäddsetet var lagom.
Jag sydde gardiner till barnrummet i samma tyg som sängkläderna och det blev en bit över som jag lyckades klä in den fula stolen i, så nu är den hyfsat fin och får vara kvar i rummet så länge. Så här ser den ut:



Vi har handlat en massa andra saker till bebisen också, hoppas bara att vi inte har köpt allt för mycket onödiga saker. Vi har bara några små saker kvar och köpa och så ska vi hämta vagnen på fredag. Ska ta lite bilder på det jag redan köpt vid ett senare tillfälle och visa upp. Så söt mössa hittade jag idag, kunde inte låta bli att köpa den...:)
Ska också knåpa ihop en liten önskelista till bebisen eftersom jag har fått önskemål om det.

Bebisen är fortfarande ganska lugn, fast när den är igång så tjongar den i rätt hårt. Ibland tror jag att den försöker ta sig ut uppe vid revbenen. :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad mysigt att du har börjat boa för bebisen. Jag vill också! Men det får vänta några månader:)

2007-05-14 @ 10:12:01
Postat av: Martina

Jag skrev ju en kommentar här i går, men den verkar inte kommit med. Jag kommer inte ens i håg var det var. Något med att det ser mysigt ut att boa för bebisen tror jag:)

2007-05-15 @ 14:14:32
Postat av: Martina

Nu ser jag att den visst kom med. Snurrigt värre det här:)

2007-05-15 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback