Sista arbetsdagen!!

Nu är det bara några timmar kvar av sista arbetsdagen. Sedan har jag ett par timmar till där jag ska fixa till lite småsaker, som att göra färdigt fia-spelet och plocka undan lite efter mig. Sedan är det helt färdigt, ska bli rätt skönt att gå hem, även om jag kommer att sakna jobbet en smula. Inte så att jag tror att jag kommer att bli sysslolös, det är nog ingen risk, har massor av saker jag vill göra. En sak ska jag iaf. göra och det är att sticka färdigt mina raggsockar som jag påbörjade i påskas..:)

Nästa onsdag blir det en tur till Utvandrarnas hus för att lyssna på ett föredrag om bröd och kakor, det avslutas sedan med fika. Jag och mamma ska gå dit, ska bara komma ihåg att anmäla oss idag. :)

Nu får jag fortsätta att göra lite nytta här på jobbet. :D

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback