Så var man ledig...

image28

Det är så skönt att ha semester....:) Även om jag har lite småsaker kvar att fixa(värst vad jag tjatar om det, kanske skulle ta och klara av dem snart).

Igår var jag hemma hela dagen och tvättade alla bebisens saker, samt bakade lite muffins. Den ena satsen blev inget vidare, lite bränd, men blåbäsrmuffinsen blev riktgit bra tyckte jag, även om de fick lite rolig form. De såg ut som små vulkaner i ugnen. :)




Idag ska jag och mamma gå på föredrag om bakning och efter det så får man äta kakor. Det ska bli både intressant och gott! :)

Senare i kväll ska jag till Öhr och träffa lite arbetskamrater, det ska också bli väldigt trevligt. Så idag är hela dagen uppbokad, ingen brist på sysselsättning här än.

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback