Premiär! :)

image1

Nu äntligen har jag tagit mig i kragen och startat upp bloggen på riktigt. Det tog mig bara drygt ett halvår från registrering till start, och det är ju inte så illa...:D
Här tänkte jag dels göra små kloka(!) inlägg om allt möjligt, skriva lite om det lilla tåget som har bosatt sig i min mage, samt visa upp allt jag pysslar. Därför finns det än så länge tre kategorier, "Lilla tåget" handlar om bebisen och vad som händer i magen, "Pyssel" där skriver jag om min stora passion, pyssel (inte helt oväntat va? :P), resten av inläggen hamnar i "Allmänt" så länge. Tja... nu har jag pratat nog.. får se när jag uppdaterar nästa gång, tänkte försöka få upp lite bilder på lägenheten för dem som inte har sett den ännu. Ha det bra allihop!

Kram
Lina

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt med en blogg till att följa. Tyvärr är jag seg på att uppdatera min egen, men det blir nog bättre med det framöver!

2007-03-06 @ 12:44:30
Postat av: Malin

Roligt att du kallar bebisen för lilla tåget:) Jag måste erkänna att jag inte ens kan komma ihåg att kolla in bloggar. Hoppas att du mår bra annars! Nu ska jag gå och ta hand om vår lilla praoelev..

2007-03-07 @ 14:10:44
Postat av: Eva

Hej lilla gumman!

Nu har jag hittat hit ska bli kul att se när det blir lite mer....

Kram från Mamma

2007-03-17 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback