Lägenheten..:)

Äntligen ska ni få tjuvtitta lite på min lägenhet.. :-) Tyvärr är bilderna en smula mörka, så solen gått i moln. Men det går nog att föreställa sig ändå. Annars får ni helt enkelt komma och hälsa på så att ni får se det "live" istället! :D

image3

Vi börjar i sovrummet, där den underbara krokodilen huserar. Så småningom ska vi skaffa sänglampor som ska stå på sängborden.

image4

Det här ska bli bebisens rum, än så länge är det förvaring och träningsrum. Lägg märke till de fina tapeterna.

image5  image6

Det här är köket, Tony har målat om vårt gamla köksbord och det blev jättefint!

image7  image8

Så här ser vardagsrummet ut. Vi är mycket nöjda med det. :-) Jag tycker speciellt om tavlorna på väggarna!

image9

Slutligen så har vi arbetsrummet. Den stora vita hyllan är superbra förvaring. Nu ser det lite rörigt ut, men jag håller på att sorterar och städar fortfarande. Sedan blir det pefekt! Enda nackdelen är att det blir så varmt av alla datorerna som står och surrar. :-) Det långa bordet är väldigt bra då det passar till allt pyssel. Det som inte syns på bilden är Tonys målarhöna, den är in till vänster.

Kom och hälsa på vet jag!

Kommentarer
Postat av: Marre

superfin säng!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback