Äventyr



Igår var jag och Alva ute på äventyr på egen hand. Vi var först och hälsade på på Hovshagas bibliotek, där jag jobbade innan. Där fikade vi med Maria och Alva fick lite mat hon med. Därför sov hon hela bussresan ner till stora bibblan, det var hennes premiärbussresa. Hon fortsatte sova sig igenom besöket på bibblan där hon blev beundrad av ett flertal människor. Sedan ute på stan så träffade vi på mamma och lillebror, de letade presenter till Christer, vad de köpte ska jag inte tala om här. :) Vi gick och fikade på Åhlens för Alva vaknade och begärde mat igen. Det var trevligt och gott! Därefter så gick vi hemåt och fick sällskap av ett regnoväder. Tur att vi var utrustade med både paraply och regnskydd. När vi kom hem var vi väldigt trötta och Alva fortsatte att sova att par timmar.

Idag verkar det som om det regnar, men kanske att vi tar en lite promenat i alla fall. Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder(och skor). :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj, vad hon växer! Vad roligt med äventyr! Jag är i Växjö på lördag, ifall du hinner ses. Stor kram!

2007-06-28 @ 19:39:36
Postat av: Eva

Stackars er, blev ni blöta? Nä, ni hade ju paraply och regnskydd förstås. Svante och jag kom hem ordentligt i alla fall. Vi träffade Karin Mortensen på ICA, hon vill träffa dej och Alva när ni kommer hit nån gång, så jag lovade att ringa henne då.
Puss och kram från Mamma
Hälsa Alva och pussa från Mormor
(konstigt att man har två namn numera, ja tre - jag heter ju Eva också förutom Mamma och Mormor)

2007-06-28 @ 23:15:29
Postat av: Martina

Ja, hon har ju blivit stora tjejen sen jag såg henne för två veckor sedan:)
Ni får komma ut på ett lite längre äventyr till Åseda någon dag;)
Kram!

2007-06-29 @ 08:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback