God morgon!



Idag är första dagen som vi är hemma på egen hand. Jag började dagen med att gå upp redan klockan sju och göra frukost. Alva fick sitta i bilstolen under tiden, det var hon inte helt nöjd med. :) Fast på bilden ovan lyckades jag få med en inte allt för ledsen min.

Just nu ligger hon och sover, fast hon ger lite ljud ifrån sig så jag tror att det snart är dgas att vakna. Jag ska bara försöka hinna duscha innan dess. Sedan ska hon få lite att äta (igen!) och så ska vi försöka oss på att gå en liten tur ner på stan och lämna lite böcker på bibblan. Vi måste bara vara hemma innan tre, så att vi hinner till föräldrargruppen, idag ska vi få lära oss lite babymassage.

Igår var vi på Öhrs Lantcafé och åt lunch. Det var sådär gott, jag åt en kall tomatsoppa, har lite svårt för kalla soppr, tycker ju att de ska vara varma..:) Men brödet som var till var supergott iaf. och som efterätt så tog vi glass.

Alva sov en liten stund i vagnen, men sedan var det inte lika roligt att ligga där längre.



Nu får vi se om jag klarar av resten av dagen själv, eller om jag måste ringa hem Tony..:D

Kram
Lina

Kommentarer
Postat av: Martina

Hur har det gått att vara hemma alldeles själva i dag?

2007-07-02 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback